Dia semakin hampir

Yes, dia semakin hampir dengan aku. Aku takut aku tak dapat berdepan dengan dia. Aku rasa nak ibu ayah ada dengan aku bila berdepan dengan dia. Aku tak kuat kalau aku seorang. Aku nak ibu ayah, kawan kawan aku support aku. Kadang kadang aku rasa aku kuat untuk berdepan dengan dia. Kadang kadang aku lemah. Lemah dengan dia.Sometimes i feel like nak terjun bangunan dan jatuh atas spring.

But i think i've tried very hard, very very hard. Tapi tak cukup. Ilmu yang aku ada tak cukup lah nak berdepan dengan dia. Masih tak cukup. Aku perlu belajar, tambah lagi pengetahuan aku.

AKU TAHU AKU BOLEH BUAT.





Dia is this coming final exam.



(Citra Warna, Drama rehersal and Drama Final.)

3 ulasan

  1. Salam, Aliah!

    Your blog is beautiful! Mash´Allah!

    I loved reading it; visit me too.
    One day I will visit Malaysia, Insh´Allah!

    Greetings from Brazil!

    BalasPadam
  2. thank you denise.
    But i wrote it in malay language. Just open your blog. Your blog are so cool. and you are so beautiful. Masha Allah. :)

    BalasPadam

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review