Idola

Idola yang biasa aku ada sejak lahir ialah Rasullulah, ibu dan ayah. Tapi semester ni tambah lagi sorang idola.

Orang lain ada boyfren yang maybe satu kos ke satu kelas yang boleh bagi semangat untuk study. 

Idola saya, sangat dekat. Ni fes time aku adore someone dalam studies ( in different gender)  *segan tahu! . Selalu aku adore orang pandai pastuh muka flawless, pastuh lawa, tapi kalau kulit sendiri pun macam kawah bulan, tak boleh jugak nak ada kulit licin macam lantai tu. 

So bila nak study tu atau terasa macam malas, aku tanya dia, 'buat apa?' 'tengah study usul fiqh' . 
Terus pergi kat meja study , tarik buku, and study. 
It gives me some spirit and aura untuk study. Like kita akan nampak 'oh aku kene dekan ni' 'aku kene degree first class ni' . Atleast ada someone yang ingatkan kita apa tujuan kita kat universiti. 

Siap gosip nak sambung master, tapi idola aku ni tak nak. Dia nak kerja lepas degree. Baru nak ajak fly oversea further master sesama. Hmm


Tapi tak lupa jugak geng aku dalam kelas , Aesyah, Fatin Mokhyi. Bila dah tanya idola aku, study apa tu, aku terus ajak geng pulak study. Ha dah jadi mesej berantai pulak.  Rindu nak study sama sama, tapi kiteorang geng tak duduk satu rumah, payah sikit nak study sekali, melainkan study kat library sekali. 

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review