Fresh start.


Semester ni, pepagi makan brekfast dengan cereal and milk. Tapi tak tanam pun azam nak breakfast before ke kelas. Sebab kalau tanam azam, mesti tak jadi. So, go with the flow.

Everyday bangun pukul 5.30 pagi (buat alarm tak bangun, tapi sebab berpeluh, aku terbangun) atau pukul 6 cemtu, 7pagi dah siap turun bawah to take breakfast. 

Tapi masalahnya, masuk kelas pagi 8-10 tu pun lepas habis kelas rasa lapar balek. Macam tak guna makan breakfast pepagi. Tapi still bila gugel pasal the important of breakfast, memang breakfast penting. sangat. 

So this is what aku makan setiap hari 


Cookies crisp di hati, with oat , sesudu nutella and milk. 

Aku jenis tak makan oat and milk tu je, serius muak, melainkan tambah chocolate syrup ke buah ke. 
 Tapi aku tahu oat baik untuk skin and body etc. 
So aku try to eat oat dengan cereal macam ni. And it works! 
So boleh la lepas ni kurus dengan oat. 


Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review