LDR Wife.

Hai, lama tak berblog. Sekali sekali je berblog cerita life.
Seronok buat skincare review dari cerita personal life. But i share a little bit of my current life.
Alhamdulilah,alhamdulilah , alhamdulilah.

I am now wife to Farid. Syukur alhamdulilah. Banyak kenangan manis, kenangan serabut kejap during preparation kahwin. I hate last minute thingy, but it happen. Alhamdullilah it went well with the help from my big family, my best friend, my hot sissy gang, my fast five gang. They help me a lot lagi lagi ibu ayah. I LOVE MY PARENTS THE MOST!!!

Today its 1st October 2018, 44 hari jadi isteri. Most people yang dah kahwin, terus duduk bersama. Pergi kerja sama sama, balik suami ambil. Syukur. Tapi aku lain sikit di awal perkahwinan ni, aku Long-Distance Relationship (LDR). Suami kerja di Johor, aku di KL. Setiap minggu jumpa atau setiap dua minggu, tapi hari hari bergayut cam couple-couple tu.

Rezeki lepas kahwin dapat kerja baru di KL juga, walaupun ada apply kerja di Johor, tapi tak dapat.
Kerja di KL banyak dapat offer, alhamdulilah aku terima offer dari company yang aku dah kenal. Senang, tak perlu lagi ada sesi orientasi. Yes! Skip!

Long Distance Relationship ni mencabar okay. Kene tabah je nak hadapi awal awal ni, insyallah nanti ada rezeki tinggal sekali. Doakan.



Photo by instagram : syafiq_ishak

With my hotsissy gang. 



(Opah saya baru meninggal dunia pada 10 Muharram, Khamis malam jumaat. Maghrib. Alfatihah buat opah. Opah sempat tengok aku kahwin, bebetul sebulan sehari opah meninggal lepas 18/8 tu. I miss you opah.)


Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review