Doa Neelofa yang diamalkan untuk buka pintu rezeki.

Semalam tengah tengah layan social media, ada orang share doa yang Neelofa amalkan untuk buka pintu rezeki. First time dengar doa ni, aku rasa sebak, nak nangis.
Thanks to her share doa ini dengan semua orang, banyak betul pahala dia. No wonder la rezeki Neelofa melimpah ruah walaupun ada yang tak suka dia.



Doa Neelofa Tentang Rezeki

Bismilillahirrahmanirrahim.

Ya Allah Yang Maha Pemurah, 
Yang Maha Perancang,
Berikanlah aku rezeki seluas langitMu,
Rezeki yang berkat,
Rezeki yang tidak pernah putus seperti air Zam-Zam Mu,
Rezeki yang bertebaran ke seluruh dunia seperti bertebarnya air Zam-Zam Mu, 
Rezeki yang membawa kebaikan, 
Rezeki yang membawa aku ke syurgaMu,
Rezeki yang tak disangka-sangka,
Rezeki yang tak terjangkau akal fikiran,
Rezeki yang membantu aku untuk berdakwah,
Rezeki yang boleh membawa aku, keluarga, sahabat, guru-guru, dan semua yang mengenali aku ke SyurgaMu.

Ameen.

Rasanya dari doa ni, dengan doa yang kita minta , rasa cam jauh beza sangat.
Sebenanya, bila doa, kene minta sungguh sungguh, bukan pendek dan terus amin.
Lepas ni nak minta dengan Allah kena bersungguh sungguh.

Rezeki Allah ni sangat luas, bukan hanya pada duit , tapi juga kesihatan, kebahagiaan, kesenangan hidup , mudah dapat anak, dapat anak soleh solehah dan jodoh yang baik , itu pun rezeki.
Doa doa yang baik patut disharekan. Doa bukan hanya minta lepas solat, bila bila masa pun takpe nak doa.

Selain dari doa ni, buat
1)Solat dhuha pun akan mendatang rezeki
2)Baca surah al - Waqiah
3) Bersedekah
Sama sama kita sentiasa mengamalkannya, amin.

Boleh tengok video yang dishare oleh Naurashare di youtube, klik here 


✨

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review