Skincare Review : Laneige Lip Sleeping Mask

 Hai semua! Selamat pagi. 

Baru lepas masak mee goreng dipagi weekend ahad yang indah. 

Covid-19 sangat tinggi di Malaysia now, everyday kes dah cecah 6k sehari. 

Ayah kawan saya, baru sahaja meninggal disebabkan Covid-19. Ya allah covid is real gais. Please jaga diri korang. Sama sama jaga diri. Keluar bila perlu sahaja. I cant forgive menteri and all ahli politikus, i hate them. 

Okay back to my blog post today, nak review laneige lip sleeping mask. 


Aku rasa semua dah tahu this brand, to be specific, this lip mask memang famous! Antara top best lip mask. 

Aku ada beli di sephora, 

Aku beli 50ml Laneige Lip Sleeping Mask flavor berry. Sebenanya dah lama wishlist nak this lip mask tapi tak beli beli sebab kat shopee takut ada yang jual fake etc. 

lepas pergi sephora midvalley hari tu, tengok sendiri , macam ehh best la ni, terus grab beli. 


Its pink! 

Kalau beli the original size akan dapat spatula. 

Kalau beli mini size macam aku ni takde spatula, use finger and dap je kat lips 




Texture 

Tekstur dia sangat lembab, i love it. dia macam creamy gel macam tu. Warna light pink.

Sapu malam, bangun pagi memang bibir lembab, tak kering.


Smells 

Bau berry yang wow, rasa nak jilat, tapi tak jilat la. hahah. 

Actually dia ada flavor lain, apple lime, mint choco, and grapefruit.




Recommended

Untuk yang ada masalah bibir kering, this is the best for you. 

And kalau siapa suka pakai lipmatte, tapi mnegeringkan, try to put this lip mask as based, then pakai lipmatte, so dia tak kering sangat. 


My review 

My review, aku rasa aku suka pakai this laneige lip mask, akan repeat beli yang original size tub. Sebab ada spatula sekali. Setakat ni aku suka pakai sebelum tido, sebab bangun pagi, bibir tak kering. 


Price

Yang aku beli ni 8g je, RM29 tak silap. Untuk first time, boleh la nak try. 

Kat shopee pun banyakjual 

Sephora 20gram RM75.

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review