First impression : Tatagaltier Limited Edition Bulaney Essence

Hai semua! I baru resign from my company 15 July, official job less and job hunting. So banyak masa boleh blogging and cari kerja yeay. 




Last month, brand local Tatagaltier yang famous dekat Malaysia ada keluarkan limited edition Bulaney Essence with 'pumpey'. Pumpey tu apa? Actually before this saya ada review Tatagaltier Bulaney essence tapi for this one limited edition, its comes with spray cap. Pumpey ialah the spray cap (given separate).   I just nak bagitahu first impression for the limited edition tatagaltier bulaney essence. 





It limited edition because sebelum ni Tatagaltier Bulaney Essence bottle jenis kene tuang kat atas tangan. This time, dia jual pumpey tu tapi dengan syarat kene beli Bulaney Treatment Essence 40ml or 100ml , to get that pumpey.

Tatagaltier Bulaney essence ni memang favorite sejak tahun lepas pakai. Love the texture! Boleh baca my review kat link ni

Free grocery bag when purchase Bulaney Essence Limited Edition 40ml or 100ml with other Tatagaltier skincare.

Free pumpey

Free Sticker 

Free grocery bag ( really big) 

Free shipping 

the sticker

Suka gila grocery bag dia, sangat besar, and pakai dekat bahu pun selesa. Dah pernah pakai buat as grocery bag, laundry bag, memang love.  

Setakat ni the texture sama. Just packaging and how you apply to skin je different dia. I love the spray. Spray dia tak semerbak tersebar air dia, spray dia jenis straight je . Okay je spray macam ni. Lebih jimat tak kene spread ke tempat tang tak sepatutnya contohnya rambut. I give 5/5 for this pumpey. Loveeeee tata


Thats all from me! 

Thank you for reading my blog :)


Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review