Twitter yang mendadahkan aku.


Assalamualaikum and hai Malaysia.
saya alhamdulilah sihat, setelah sihat dari demam, batuk, selsema. *Siap ponteng  tak datang kelas akaun lagi.
maybe sebab musim hujan sekarang yang tak menentu. 
no classes on friday sangat menyeronokkan and sometimes bosan tahap gaban biler baring telentang atas katil like kaki ke dinding, kepala ke bawah. I DO THAT when there is no uitm wi-fi to my room.

and thanks twitter because you always there when im boring. i tweet via phone. it's more fun. dapat pulak tweet kat phone, memang nonstop la weh.
and now tweet saya telah mencecah 10K. nampak sangat minah ni banyak cakap, banyak bersosial, banyak makan and takde tempat nak mengadu so she tweet a lot. PLUS saya tiada boyfren, twitter is my boyfren.




background twitter gambar sendiri, bajet retis.
perasan tak, artis artis je yang letak gambar sendiri kat background twitter diorang. eh, tapi aku pon boleh juga. haha


facebook dah zero in my head. bukak semingu sekali je.



p/s : and today satu kelas saya pergi trip mandi air terjun ke sagil, dan mak saya tak bagi. INI SANGAT SEDIH. rase macam anak bongsu padahal sulong.

2 ulasan

  1. Haha! You know what, first time I read your entry, the first thing came to my mind is, you are talk active person. And now I think it's true since you say that your tweet have reach 10K :D

    BalasPadam
  2. hahaha, yes true. memang banyak mulut pon. kawan kite kate mulut kite macam ayam. haha

    BalasPadam

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review