I wish

01:08

aku rase macam nak kahwin sekarang.
sebab prince william dah kahwin.
when I was little, I wish that I can marry prince william
IMPOSSILE.
and naaa, its over.

duduk rumah 24 jam, memang rasse nka kahwin.tunggu rombongan masok meminang aku je.
tak perlu masok rumah, saya dari dalam rumah dah kate SETUJU.
miang giler. okeyh. enough.
I need to study, biler aku study. aku tak ingat bende-benda jiwang nih. tapi kalo cuti sem, start lah gatal aku.
im now single. takde in relationship apekejadah. LAGI LAH AKU GATAL GELENYA.

oh, its teacher's day. selamat hari guru kepada guru-guru yang mengajar aku yang lembab ala laju siket dari kura-kura.
guru dari

  • Sek. Men. Islam Al-amin, Gombak
  • Sek. Men. Keb. Gombak Setia, Gombak
  • Sek. Ren. Islam Al-amin, Gombak
  • Whitehall Primary School,Bristol
  • Sek. Ren Islam Tijarah, Kampung Baru

You Might Also Like

0 comments

Social Life