I miss my GombakSetiahighschool moment.

i miss this moment
Only a  year aku di SMK Gombak Setia, tapi terlalu banyak kenangan manis. rase nak nanges. miss damn much. sume dah study jauh-jauh. rasenak nanges la :(

kat Gombak setia, budak kelas bawah mane ntah panggil aku ustazah. aku tak kesah pon. memang tudung aku labuh. tudung time smiaag dulu. AKU BANGGA PAKAI TUDUNG LABUH. SERIUS TAK TIPU.
kawan sekolah yang cool giler.
lepas spm boleyh lagi main tepung gejadah.
ni aku nak abes final exam nih, boleyh ke main tepung telur bagai?
memang tak matang sungguh la.
come on aliah, matang pleaseeee. kate mahu nikah, jadi perlu matang dong.



this is my classmate, 5 sejahtera aman damai.
WE ROCKK!
ya ALLAH , rindu gilerr.
mahu saja aku buat REUNION. tapi tak tentu diorg boleyh datang.




comel kecik molek nye aku *dah perahhhsan dah minah nie
yang tudung hijau itu, guru fizik. sporting giler.



united


semoga kita berjumpa ramai-ramai . miss you alll.

1 ulasan

  1. zaman sekolah memang best kannn.. same la,,sekolah dulu budak laki sikit. hehe

    BalasPadam

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review