Day 11: What is in your make up bag

30 thing aku ni biler nak abes. bukan 30 hari, tapi nak dekat bape bulan dah. asek skip je.
baru hari kesebelas.
ahh! belasah je.
nak cite siket lah....

after SPM, my life change. cewahhh.
maksod aku dulu aku dari takde handbag, sekarang dah ade handbag.
dari tak suka berbaju kurung, sekarang dah pakai setiap hari pergi kelas.
sebelum ni baju kurung bape helai je, tu pon pakai time RAYA SAHAJA. memang bukan gadis JAWA TERAKHIR.
hidup sebagai seorang wanita itu AWESOME okeyh.


make up bag pon dah ade. i'm a girl-female-betina-gewe yang ade keinginan nak melaram.
tapi  aku tak reti pakai make up setebal empat puluh inci macam ni.









this is what in my make up bag.





eyeliner and lip ice bagi aku dah cukup. i use clean and clear compact powder.
muka aku tak boleyh tepek kompek powder sgt, nanti jerawat berparty kat muka aku.
payah muka sensitiv macam aku ni. tapi ia mendisiplin kan aku. cewaah..
ok thanks salam.

2 ulasan

  1. Amboi. dah pandai melaram.. Kearah wanita kerjaya~bagus!

    BalasPadam
  2. hahaahha, thanks follow. hmm, tu la. kemain melaram lagi aku.

    BalasPadam

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review