I'm now 19. Lets celebrate the party!


semalam befday aku. it was great. alhamdulilah
penginapan 3 hari 2 mlam di the royale chulan , jalan chulan .
sebelah pavillion weyh. 
mak aku ade kursus kat sana , aku dan satu family ikut sekali.







sengaja letak siket je gambar, sebab ni sume guna handphone.
2 camera dah rosak. so macam cool giler lah pergi holiday takde camera yang baguih baguih sume.
memang kene spend money from now to buy DSLR.

oh ya! i want to thanks to my friend yang bagi wish through handphone.
rase macam very close sangat-sangat.
Aliya syazana 
maisarah, my roommates
Amirul ,my classmates

AND MUHAMMAD.
argh! teruk punya kawan. best friend sendiri, jadi orang terakhir wish dekat aku semalam.
nak belanja aiskrim. aku mintak tutti fruti. tapi mad nak belanja aku aiskrim dua puluh sen. what the..?
ape ape jelah. 

I get a call from
akid farhan 
nura adila
muzakkir(jack)



Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review