Terima kasih kawan kawan, I LOVE YOU ALL

YA ALLAH YA TUHAN KU , aku berterima kasih kepadamu kerana pada 9 oktober 1992 aku telah dilahirkan di hospital kuala lumpur buat pertama kali bagi ibuku. aku anak sulung ibuku.
wah! ayat karangan yang baek. teruskan alia teruskan. apekejadahnye lah.
okeyh, today is 9 OKTOBER 2011. lebih cantek lagi


9.10.11

sembilan sepuluh sebelas. NICE NUMBER RIGHT? baru perasan befday aku nombor yang cantek pada tahun 2011 ini.  mesti ramai orang buat kenduri kawin tarikh befday aku nih.hohoho. seronoknyee
AWESOME!

aku sangat berterima kasih kepada adik saya yang agak kedekut, aisyah memberi hadiah frame kepada kakaknye.frame ala ala mat salleh. hadiah yang tak berbungkus, HARGA PON TAK BUANG,rm24. kantoii.ke rm2.4?
anyway thank you.

to my wancik, thank you for the necklace.
yang asalnye nak beli kat diri sendiri end up bagi kat alia sebab tak dapat satu sey juga tersalah beli. wakakakakka, memang rezeki aku. alhamdulilah.

to my parents, thank you for the 3 days 2 night in The Royale Chulan Hotel in jalan chulanin kl for free. sebab menyemak ikut ibu pergi kursus national blood ape bende ntah.Sebelah PAVILLION WEYH. agak jakun melihat bangunan di bukit bintang. kawasan umah orang kaye $$$$$$$.

THANK you to dena bahrin  yang sangat cantek bak bunga teratai, eka natasha bruno mars and zairol aduka cute.hahaha.
aku tak sangka biler ade twitter nih, kawan yang dah lame tak kontek boleyh jadi rapat. aku rase aku tak keseorangan.



thanks to rayyan yunus. baru saya tahu, rupenye rayyan adek kak dhuha. keciknye bumi ini.
thanks to nonajiha karim , rakan sematrik dulu. satu bilek yang selalu kecoh. siap kene panggil dengan felo lagi.
to my kakak angkat, kak aan .thank you. kita tak pernah jumpe since akak habis form 5. maybe kene tunggu alia dah boleyh bawak kereta la kot kan?

dena panggil saya PRINCESSS! SO SWEET. dapat rase jadi princess kejap. tapi actually time kawen la rase princess betol betolnye. hahahah.



thank you farah , kawan sekolah rendah bertemu semula ketika form 5 and uitm pon same. 


thanks to izzati zaaba , nani naser and jabbar . 


thanks to dayah vogue, kakak athirah yang same befday dgn aku jugak.
thanks also to aliyah dari mesir. jauh tuh. 
and yeah! BEFDAY AKU SAMA DENGAN ROSSA.how beautiful am i ? ape kene mengena?


LAST BUT NOT LEAST, 



saya berskype dgn bestfriend saya di US. cool! poi, ko tak ingat pon kan befday aku. eh ke ko ingat. tapi aku yg kene hint ko baru la nak cakap happy befday kat aku. 
skype jam 2 pagi. :)


4 ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review