Because of Fazleen

Fazlen tag saya dalam post dia di blog. and saya kene jawab lah. kang touching susah pulak.
this is the question.

suka aku x?? haaa...baik korang jujur! :p
Mula mula kenal tak suka, haha. biler dah satu rumah , YEH! YOU ROCK MAN! 

korang dah janji ngn best friend korang nak hang out esk...then tetibe,orang yg korang minat selama ni, msj korang and ajak lepak esk..same time.. korang akan??sokong 1 malysia x?? sebab??
SOKONG OFKOS! sebab saya rakyat malaysia. :)

umo bape korang first time jatuh cinta or have a crush on some1?? y suka that person??
Err, ini soalan bonus. tak nak jawab ah. too shy. :)

apa benda paling bangang yang pernah korang buat sepanjang hidup korang?
errr, tak ingat. 

perasaan bila ada kawan yang tak reti nak senyum?
macam tak kesah sgt. tapi bengang jugak. tapi takpe lah. 

if someone suka gila2 kat korang, and korang pun actually suka gila kat dia tu...then, dia tnye...sudi x jadi bf/gf si dia... korang nak jawab ap??
saya jawab, "kita study and graduate dulu ye? saya tknak couple2 ni, nak kawen terus. :D

bangun pagi, korang baca doa tidur x?? tak baik tipu :p
tak, tapi selepas bukak mata terus sebut ALLAHHUAKBAR. sebab hidup dan mati kita kerana ALLAH.

ciri2 lelaki/perempuan yang korang sgt2 suka...
berpelajaran, berilmu, KAMCENG!, tak cepat touching, tak cerewet, dan tidak panas baran.

10 thn akan datang...apa dalam pikiran korang?? ce cite...
saya berumur 29 tahun ketika itu, maybe saya dah bekerja , dah kahwin 3-4 thun, and dalam mase yang same sambung Master 

facebook ke twitter menjadi pilihan hati korang..?? y??
TWITTER OFCOURSE 


me and fazleen



1 ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review