I'm fine here

Hai people.
sungguh indah dapat updated blog di pagi jumaat sambil mendengar burung berkicau di luar tingkap.
hamboi kemain kau bersyair. Hari jumaat memang saya tak ada kelas, how heaven am my. alhamdulilah. tapi takde kelas pon, kene study. bising makcik aku suro aku jumpe lecturer.  perasaan nak jumpe lecturer personally tu ada but im scare. kang kene marah tak paham. ok mane ade lecturer marah student banyak tanye.

saya kini berada di sebuah ipta di melaka. im fine here, alhamdulilah. tak banyak pressure bebanding dekat uitm puncak perdana sebelum ni.

kalau kat puncak dulu, everyweek balek rumah. but here im in melaka, and there's no such thing nak balek everyweek. dan sekarang saya memecah rekod tak balek sebulan, SEBULAN tak jumpe family. homesick ok evendo saya anak sulong .
sometimes i feel alone, i cry a little coz i miss my ibu,ayah, siblings, wancik and opah.

:)

muka berminyak tanpa makeup makan beger

mane pergi jerawat kite,parut?

i always stick with her.

me and ruel

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review