Imma what????

Assalamualaikum, hai semua.
lame tak update blog. busy mengalahkan tan sri ok.
saya busy dengan hal  Boyfrend  kolej. Mane taknye, first time meeting dengan kakak kakak senior kolej dah kene lantik jadi ketua level. Imma WHATT???? yeah, ketua level. oh ya! kolej saya name tun puteri, princess gituh! *pakai crown atas kepala. teringin nak jugak perasan jadi puteri. hehe
back to the topic, eh giler ke ape aku jadi ketua level, hancur bebudak aras aku.

im in part three now, and i have to become ketua level? coz aku paling senior kat aras wing tuh?? NO WAYY MANN!!!! IT'S WRONG K!!
nak je aku hentak kaki, guling guling depan kakak senior jerit "taknak! taknak! taknak!", tapi at that time, aku tak larat. So aku anggap je diri aku bukan ketua level.the end.


Yesterday was hari Transformasi Tun Puteri like gotong royong. Every level, every wing ade name sendiri like puteri sejinjang, mahsuri, gunung ledang, puteri saadon and other puteri yang tinggalkan sejarah. we all have to paint the wall dengan warna cat yang kolej dah bagi. entah pape kale tah dier bagi. Bedal je lah.
it's started jam 8 pagi untill 6pm. LAME GILER!!.
and aku ofkos kene bangun awal untuk kejut bilik bilik lain. subuh subuh lagi dah bangun mandi solat, bace ma'thurat sikit.

then aku ketuk pintu to wake them up. kehulur ke hilir suro orang buat kerja. buat ni salah, buat tu salah. aku dah macam tentera jerit," sape tak buat kerja,sape tidur, aku campak korang kat tasik!!!"
tapi jeritan aku tak sekuat jeritan aku menjerit mase jadi ajk disiplin xpdc dulu. itu lagi haru. dua bangunan sekolah dengar suara aku. Bajet garang depan junior, biase la tuh.LOL


INILAH HASILNYE.






level saya warna pink --> geli maknyah dengar, *bulu roma naik. And puan felo kate simple sangat level kamu. So today saya dan para rommate nak hias level, bagi nampak awesome .
ok thanks bace blog kite yang takde bende nih. 



"tunaikan solat lima waktu itu"


Assalamualaikum. have a nice day my friends. :D

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review