Hey, Thank you Libresse.

Hai semua, rindu update blog. lame tak update.
Tahu kenapa aku love libresse. Let me tell the story.

Last week dalam kelas english aku dapat call entah dari nombor mane ntah. Ingatkan ade laki ke nak ngorat aku. hahaha.OK. Then, dalam kelas tu jugak aku jawab call. Lepas tuh aku cakap " hello , ye ni siapa?"
aku dengar suara perempuan cina cakap. Dia kate "we are from libresse, you just one of the winner quiz contest"
Aku dengan gembira nye jerit dalam kelas tu. Lecturer kat depan,cecepat aku nyorok bawah kerusi. bahahah. Aku tanye dia, "what did i win?" . Dia kata "you win RM100 voucher KFC." Alhamdulilah. Tak sangka giler. Syukran. Rezeki tuhan bagi. 

that contest libresse tu aku join dekat facbook je pon. Tak expect boleh jadi one of the winner. Jawab quiz macam hareeemmm. 

name saya atas sekali. zoom!

ingatkan aku seorang je yang menang. Bajet boleh masuk suratkaba ke tapi sebenanya ade lagi sembilan puluh sembilan orang pon menang jugak. heheh. 

Saya nak redeem voucher tu kene hantar resit saya beli libresse. Yeay. Okay thank you libresse.

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review