This

See the word complicated?
yeah, we are complicated. This is the first time I'm in relationship. haha. 
If my family knew this, it will become a VERY HOT GOSSIP. Mesti diorang stalk giler giler punye lah.
I dont mine. Who cares. 

Kalau lah facebook boleh buat in relationship sampai tiga orang, itu mesti seronok. Boleh buat aku , wani and mail. Tak pun aku, lutfeey dan mail. Fuh! Gempak seh.

Tapi apa apa pun,
Yang pasti aku tetap mahu study sampai PhD.
Belajar tetap belaja k, love tetap love. *ape aku merepek ni?

Tahun lepas pernah buat post about your current relationship. click here
dan sekarang dah tercatat rekod in relationship. kahkahkah.


I love Allah, Rasullulah, my family,my friends and oh ya! mail lambung. <3 <3
okay bye. Assalamualaikum.

2 ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review