Hai, again aku berada di rumah. Looks like every week aku balek. Kelasss kau.
Aku bukan jenis yang rajin balek rumah parents every week. Tapi tu la , banyak hal kene settle.
Semua pasal bibik, orang gaji, maid dan sewaktu dengannye. Tak ada yang perfect!
Kalau boleh, aku nak benti study, nak duduk rumah jadi suri rumah.

Setakat dua minggu dalam sem baru ni, dah ada quiz. Yeay!

Subjek untuk semester ini

BEL 312 - English
FAR 250 - Account
AIS 280 - Computer
MAF 280 - Costing

Empat subjek yang memang siket . Tapi berat.
Bel takde final exam, heaven gila nyah. Tapi, assignment belambak lecturer campak kat kita.
Tidak mengapa puan, Saya terima dengan hati yang ikhlas.


Meja study kita bebetul depan tingkap. Level bawah pulak tu. Best tau.




Ini kengkawan kita. That's all

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review