Great day with awesome friends

"Weh, aku kene pergi shah alam, jom weh" "Bila?" "Minggu ni atau minggu depan, aku nak pinjam buku dekat kengkawan aku dekat uitm puncak perdana"

Cerita dia, plan nak pergi two weeks before this, tapi banyak sangat halangan.
Alhamdulilah dapat jugak pergi semalam.
Sebenanye orang yang sama je pun ajak teman and hang out. Ni dah alang alang pergi shah alam, memang akan singgah la memana tempat makan, tempat bergossip, tempat cuci mata.

Kali ni, shepa yang drive, so she pick up aizat, farah, me then bazirah. Jeng jeng jeng, siapa kah Bazirah?well dia kawan kepada kawan, koz dia bekas student gombak setia, tapi aku tak jumpa dia sebab aku masuk masa form 5. Depa depa ni yang jadi student gombak setia since form1 ni la kenal dengan bazirah. Dengan itu, gua ada kawan baru. Gua hebat.

Tapi aku ada masalah besar bila dapat kawan baru, masalah tak reti berkawan. Kalau dah lama kenal tu fine la , tahu la perangai aku cemana. Memang sumpah aku tak pandai , anti sosial .

Perjalanan bermula...... vrrrrooooooommmm!!!! (shepa bawak laju weh, macam bawak ferrari)



Ragu ragu cari jalan nak ke shah alam, banyak highway boleh pakai, supaya tak sesat maka mereka pakai Gps using iphone. Best woah ada iphone, kalau sesat tengah tengah bandar pun, pepandai kau la balek.

Sampai di puncak , i met my friends. Ya allah rindu gila minah minah serumah aku. They all dah habis diploma, tunggu keluar result intersesi then graduate. Best gila. Nak nanges la rasa. :(
Kemain banyak diorang bagi buku dekat aku , takpe aku terima je semua .

Lepastu pergi lunch at Chawan Restaurant then to Dip n Dip

Fettucini crepe

Brownies crepe


from left, farah, bazirah , shepa dan gua
Kenapa aku dikelilingi dengan gadis cecantik ni. Arggh, tension aku.





Eh jap, memang blog aku ni untuk post pasal hang out je ke? Hadoi, tapi ini time cuti je jalan sakan.
Lepas ni, dah nak masuk sem baru, zzzzz. alaa. alaa.
Anyway, Alhamdulilah. Girlfriend saya awesome and amazing. I love them.
Ekceli, gambar lebih banyak dari tulisan, aku rasa. Hmm, NVM. I love to take so many picture, and we all love to simpan as kenangan. Yeahhh. Bye.


AKU ADA GHUPA BARBIE DOLL TAK? OKAY TAKDE.

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review