Johor

Cuti sem aritu,seminggu je pun. Hmm, Pack sangat la kalau cuti seminggu. Banyak hal aku kene settle. *belum lagi jadi artis dah busy macam ni, taknak la jadi artis, haha. Okay, apa tadi?
Hari ni dah 7 Januari 2013, dah nak masuk tahun dua ribu tiga belas dah Cepat nye aku dah membesar, tak lama lagi betunang la. HAMBOI KAU ALIAH. And im twenty one years old.

Pada suatu hari yang indah, saya pergi legoland bersama keluarga. Dari kuala lumpur , family ambil dari melaka, and straight tu Pasir gudang. <-- ni tak reti mula macam mana,so aku mula ayat pada suatau hari. okay la kan.

Bermalam di hotel Selesa, pasir gudang. Not bad laa.
Okay, ini trend baru aisyah dengan hakim buat muka macam ni. 


Ni dekat Johor Premium outlet, first time datang sana. Jakun of kos. 



Kedai dia semua standard standard, burberry, Nike, Adidas, Braun buffel. Ingat mampu beli borong kat sini, sebab even kedai Burberry kat belakang tu ramai gila que nak masuk, satu handbag 2k kot, habis duit nak beli iPhone. Vincci , padini je layan. 


NAK PROMOTE, MARI BELI CRUMPLE SHAWL, DI COTTON ON, DENGAN HARGA RM60 RM6. Seriously. Labuh pun labuh, nak pendekkan pun boleh. Lepas tu, dah la tak payah gosok. Jimat masa. 


The next day, 24 disember 2012, the day yang bila mana, lepas subuh ayah tak bagi tidur balek, terus siap pergi legoland. Hakim je paling excited. Sampai kat sana........




Ramai gila orang, beratur paling panjang yang penah aku tengok. Patutnye before subuh dah siap, sampai sana tak payah beratur, ini pun sampai jam 11 pagi. Macam ada konsert je kat sini. 




Lama beratur,(sebenanye ayah yang beratur) wajib la begambar. Shawl im wearing, beli dekat aroush . 



Lepas dua jam beratur, ayah dengan aisyah orang paling excited dapat masuk, kalau aku, rasa dah give dah beratur pepanjang. 







to be continue, busy ni. bye
Assalamualaikum

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review