Nickname

Petang yang indah ini.........................................................tak elok study. Tengok jam pukul 6 petang, terus tutip buku law. Study law pepetang lepas asar, ngantuk gila weh. Tapi aku limit study sampai pukul enam je.
Ingatkan nak post petang semalam, tapi takpe la, tengah hari ni je la.

so yeah, i love blogging.
 Nickname, what with nickname? I have nickname too, which is so weirddd. tapi taknak bagitahu. Huduh. Bibik, eh, dah bagitahu. Classmates ramai panggil "bik" , sekali dengar bunyi macam "bi" , singkatan bagi baby. Eyuww, geli gila. Atau lebih huduh singkatan bagi "babi" ASTAGHFIRULLAH

Pernah sekali pergi pasar alone, then jumpa claasmate yang jejantan satu group pastu diorang panggil "Bik, belanja aku  bik!"" Bik, kau baik kan? belanja ah" pastuh penjual kat situ macam pandang slek pastu pelik tengok aku. Aku pun cakap balik kat diorang , " weh , jangan la panggil aku bibik kat sini"

Tapi tu la, terasa hot dengan nama nickname sendiri,haha, okay tak. Tapi kenapa bibik?
Athirah azizan yang start dulu, kawan baik masa matrik, satu kelas, satu bilik, sekatil pun juga. Comel tau aku tido pepeluk orang, *pastu orang kata aku lesbian,sampai hati. Haa, tadi. Cerita dekat athirah, yang nama bibik dekat rumah nama alia jugak. Athirah terus gelak,terus dia panggil aku bibik. Tak pernah panggil alia, sampai sekarang. Mula dari tu la macam hampir semua panggil bibik. Aigoooo`~~~~~~

Tapi kalau dekat kelas, ramai je ada niknem masing masing


Sedut, paku, bepong, jakel, bayu, tulang, tiger, wawa.

Kalau pompuan, budu, bulan, bibik and etc

Comel je sebenanye ade niknem ni, nanti dah kerja, takdenye bos nak panggil pepelik ni. Tapi ada je kot.

Assalamualaikum 



Saya rindu hamba Allah hamba Allah di atas, juga ibu dan ayah. 
Lama tak begambar cemni banyak banyak. Cepat la cuti 


Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review