Alhamdulilah. Bahagia dikecapi, stress di ditepis

Ya allah ya allah ya allah, i love you ya allah because for everything. Syukur dah habis final exam . Syukur da buat. Hmm, tak tahu la jawab apa. Tak yakin dengan paper akaun dengan costing. Aku beserah je pada ilahi. Ada aku tweet, "setelah menjawab paper akaun, kini aku layak menaiki REDHA AIRLINE (Dalam lawak ke der 2 yang boboi tu). Yes, im in REDHA AIRLINE.

Doa aku dikabulkan, ya allah thank you gila gila la. Aku doa for someone , and alhamdulilah terkabul . Bahagia tengok orang yang kita suka, kita sayang dapat kebahagiaan, dipermudahkan. Tak main la boyfren boyfren ni, aku tuju dekat family, ibu ayah, adik adik aku. Sumpah aku rasa Allah sangat ohsem. Allah memang akan kabulkan doa seorang hamba dia, antara lambat atau cepat je. So the point here, hai, saya dah start cuti. Dua bulan.

Tengok ni, tak sampai sehari cuti kat rumah, dah mula dah buat kerja macam zaman jahiliah dulu. Main game kat fesbuk. Aku main game kat fesbuk start cuti after spm tu la. Lepas tu dah stop dah, pastu ni ha, classmate , bestfriend hanta game request bagai. Erghh, tension aku, terus main. hahah

masa aku nak print skrin tu la ada mail . Masa tak pritskrin takde pulak. Erghh.


Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review