Eyeliner and Final Exam

31 december 2014, First paper final exam dengan ELC 500. Ini adalah pertama kali ELC500 buat final exam. Selama ni takde pun, allowed to bring dictionary but only english english dictionary.
Tak perasan pulak kamus housemate aku tu english-english-malay. Terus pemeriksa ambil kamus aku. Kamus sendiri bagi kawan pinjam. Terpaksa pinjam kamus classmate meja depan . Seb baik. 

Bila final exam je, mesti mood nak pakai eyeliner. Sebab nak elak stress pastuh nak elak dari nampak mata bengkak (konon study sampai tak tido malam haha) , and macam nampak cantik sikit bila menghadap paper. Paper okay, bukan menghadap lelaki or what. 

Eyeliner je aku pakai,tapi tak nampak sangat pun aku pakai.  Orang lain pakai kemain tebal make up kat muka gi kelas, aku pegi kelas, air wudhuk subuh tu je la.
Tapi teringin nak dimakeupkan. 
Mana tahu muka cam fazura ke siti hhmm. haha

Ada lagi lima paper. Doakan aku dapat jawab dengan baik. 


    Nampak tak aku pakai eyeliner?no kan

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review