Happy twenty three , Aizat

Happy birthday aizat. Hanya setahun sekolah di gombak setia tu,tapi krik krik kenal aizat , sebab dia 5 sejati. Kelas sebelah tak pandang haha. Dah habis spm baru la kenal. Sampai sekarang, dah jadi best friend forever. Dah masuk lima tahun friendship. And dah masuk lima tahun friendship dengan geng fast five.

Dulu ingat pindah sekolah masa form 5 ni mesti kawan tak berapa rapat, sebab setahun je kenal. Tapi tak. Friendship sampai akhir hayat.  

11 February, 
Pagi yang indah, tak indah, bangun bangun terus batuk selsema. And receive a morning text. Ceria sikit la mood. 

Macam biasa, cuti, kemas rumah, sidai kain and off to make a surprise. Last minit punya surprise. 
Pergi ambil belon dengan shefah, then ambil farah. 
Idea shazwana untuk serang rumah. Nasib ada mak aizat kat rumah, siap sekongkol menyorok kat kerusi tak nak bagi nampak. Tapi kantoi sikit sebab ada belon . Heheh.


Lepas tu jeng jeng jeng, tipu aizat ajak pergi FRIM. 

Tapi sebenanya, 

 
Rooftop Avenue K. Cantik sebab ada rumput. Tu je. Available only 5-9pm. Free of charge 


Happy birthday Aizat. Siap dapat bunga ros. Aku pun takde tau.










Gambar yang takde aku maknanya aku yang tangkap. Aku jumpa kebahagiaan bila ambil gambar orang yang perfect cantik meletop kebabom ! Walopon takde aku dalam gambar. Tak kisah. Rasa nak explore lagi ambil shoot lelawa tapi hmmm banyak lagi benda nak belaja. Takat ni belaja kat google je, pasal saturation ke exposure ke.

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review