Quick update #1

Bila sorang, pastuh, down, mula la rasa nak nanges.
Memang biasa memang cliche bila begurau dengan kawan sendiri bagi ayat terasa. Contoh macam kau naik kereta aku, pancit tayar aku, patut la. Kalau ayat macam ni, ni lawak. Tak ada perasan terasa or what, sebab biasa la tu. Tapi kalau melibatkan IQ ke future, and tahap ilmu or kepandaian someone, macam sakit mendalam sikit terasa dia.

Saya tahu saya tak pandai sangat. Tak dekan macam awak every semester. Tapi mungkin macam tu la kot pemikiran orang four flat , lain sikit bila jumpa dengan aku yang otak hmm kenkadang lembap kenkadang beguna ni, dia kene tabah sikit. Sebab ibu ada pesan, berkawan la dengan orang yang pandai, nanti boleh tahu macam mana cari dia belajar, macam mana cara dia manage masa and all that. Yes, memang betul, orang pandai dia pandai manange masa, pastuh apa apa kita tak paham, kita tanya, but somehow, macam kene perli 'takkan itu tak tahu, susah la macam tu tak tahu, nanti kerja cemana?'

Semoga alia tabah

Esok ada presentation Bankig services. Group presentation ofcourse. Present about current issue that face by the islamic banking etc. Our topic is Pricing issue on Home financng in Musyarakah and BBA.

Nervous macam biasa. Sebenanya kelas petang, tapi sir hakimi ada hal, tepaksa diawalkan esok pagi. ESOK PAGI K. Mohon semua classmate menguap bila aku present dan lemparkan senyuman. Haha

May ALLAH ease everything, mohon apa yang dilakukan dijalan yang benar. Sekali kalau salah, menanges nak edit balek report ke slide ke present balek. Tak koser nak.




Rindu nak travel dengan diorang lagi , tak penat bila melawak tu, sesat sampai jumpa kubur kafir baru gelabah nak berselawat baca surah surah. Haihhh. Saba je la.
Masing masing semua dah kerja , aku dengan syarifah masih finl semester, insyaallah akan kerja, praktikal semester depan. Rindu !

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review